Fandom

Nove Biologije

Na poti k novemu načinu zdravljenja raka-stradanje tumorja

192pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

V reviji CELL[[1]] je 1.novembra 2007 izšel članek: VIB znanstveniki so sodelovali z flemiškim biotehniškim podjetjem ThromboGenics in preučevali delovanje anti-PLGF. Rak je bolezen za katero je značilna nenadzorovana celična delitev in sposobnost teh celic, da napadejo druga tkiva, bodisi tako, da se neposredno vrastejo v sosednje tkivo ali pa z migracijo rakastih celic na oddaljena mesta.Tumor označuje katerokoli nenormalno maso tkiva, je lahko maligen (rakotvoren) ali benigen (nerakotvoren).Ker se rakaste celice nenadzorovano delijo,tumor raste. Celice imunskega sistema so sposobne zaznat in uničit te nenavadne celice. Ampak v primerih resnih bolezni razmerje rakastih celic presega učinek imunskega sistema in tumor tako raste dalje. Tumorne celice izločijo rastni faktor PLGF, ki se veže na receptorje bližnjih kapilar. Kapilare se ovijejo in rastejo skozi tumor, kar poveča tumorju zalogo krvi in spodbudi rast. Ta proces se lahko zaustavi s protitelesi anti-PLGF. Anti-PLGF je biološko zdravilo, protitelo, ki deluje usmerjeno na rakaste celice,zato ima zelo malo stranskih učinkov na bolnikovo telo. Poveča tudi učinkovitost kemoterapij. Protitelo se veže na rastni faktor PLGF in s tem prepreči vezavo s kapilarami. Kar učinkovito blokira rast kapilarne mreže in s tem je tudi rast tumorja upočasnjena zaradi omejene količine krvi. Zaradi pozitivnega učinka anti-PLGF, celice imunskega sistema delujejo hitreje in tako uničijo tumor.

Also on Fandom

Random Wiki