FANDOM

23. oktober 2007, The Journal of Neuroscience -članek: Univerza Mcgill iz Montrelala objavi zanimivo novico, da bi lahko sintetični THC, zaužit v majhnih količinah, postal dober antidepresiv, predoziranje stanje poslabša.

Naše počutje je odvisno od koncentracije serotonina v možganih. Velika koncentracijska odstopanja lahko vodijo do depresije ali migrene. Eden od razlogov, da se pojavi depresija je nizka koncentracija živčnega prenašalca serotonina v naših možganih. Zato antidepresivne substance delujejejo tako, da inhibirajo oz. ustavijo »re-uptake« proteine.To je kanalček na koncu presinaptične celice, ki skrbi, da je po sprostitvi serotonina v sinaptično režo in opravljeni nalogi, čimveč nevrotranzmiterja posrkanega nazaj v presinaptično celico za naslednji dražljaj. Inhibicija tega kanalčka povzroči nabiranje živčnega prenašalca v sinaptični reži, ki se znova in znova veže na postsinaptično celico in tako ojača signal. Testiranja na laboratorijskih živalih so prvič potrdila, da različne oblike THC-ja uspešno inhibirajo »re-uptake« proteine. Raziskava je pokazala, da majhne koncentracije sintetične oblike kanabinoida povečajo raven serotonina, med tem ko velika količina THC-ja učinkuje nasprotno.

Odkritje ponuja to kot zdravilo na področju psihičnih bolezni. Namesto dragih zdravil, kot sta Prozac ali Celexa, bi lahko psihozo, depresijo in migreno zdravili s sintetičnim THC-jem.

Povezava na novico
Lastnosti serotonina
Seznam predstavljenih novic
Kazalo

Also on FANDOM

Random Wiki