Fandom

Nove Biologije

Kajenje kanabisa dokazano blaži nevropatične bolečine

191pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Raziskovalci na Kalifornijski univerzi San Diego (UCSD), Centru za raziskovanje kanabisa v zdravstvene namene (CMCR), so ugotovili da je kajenje kanabisa ublažilo povzročeno bolečino pri zdravih prostovoljcih.

Pri poskusih na petnajstih pacientih majhni odmerki kanabisa niso pokazali nobenega vpliva, srednje veliki odmerki so imeli zmeren vpliv na bolečino, medtem ko so preveliki odmerki še povečali občutljivost na bolečino. Po mnenju glavnega raziskovalca Marka Wallacea, profesorja anesteziologije na UCSD, Šoli za medicino in programskega direktorja na Centru za medicino bolečine UCSD, so s pomočjo teh rezultatov prišli do novega odkritja na področju kanabis anelgetike (analgetiki so droge ki blažijo bolečine, bolje poznani pod tujko »painkillers«).

V raziskavi so uporabljali kapsaicin. To je alkaloid, ki se nahaja v pekoči čili papriki, ki draži kožo. S pomočjo kapsaicina so lahko uprizorili tip nevropatične bolečine ki jo doživljajo pacienti, oboleli za AIDS-om ali diabetisom. Pacienti so bili zdravi prostovoljci, ki so kadili kanabis po tem, ko je bila povzročena bolečina. Cigareti z prisotnostjo marihuane so bili izdelani pod nadzorom National Institutes of Health (NIH), tako da so vsebovale nič, dva, štiri ali osem procentov delta-9-tetrahidrokanabinola (THC).

Testirane osebe so prijavile upad bolečine pri srednjih odmerkih, pomembna pa je bila tudi soodvisnost med ravnjo plazemskega THC (učinkovina v kanabisu) in zmanjšano bolečino.

Povzetek članka
Kazalo

Also on Fandom

Random Wiki