Fandom

Nove Biologije

Hormon za vrnejše zdravljenje visokega krvnega pritiska

191pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Hormon za varnejše zdravljenje visokega krvnega pritiska

Več kot 40 let so raziskovalci sumili, da obstaja naravni hormon, ki varno izloča natrij iz telesa (znižuje krvni pritisk) in se ga da izkoristiti za razvoj bolj učinkovitih in varnejših zdravil za visoki krvni pritisk. Trenutna zdravila znižujejo raven natrija in prav tako raven kalija, kar povzroči resne stranske učinke.

Frank Schroeder, asistent na Boyce Thompsonovem Inštitutu (BTI), je razvil novo tehniko za analizo kompleksnih mešanic majhnih molekul, s katero so lahko končno identificirali iskan hormon. Hormona sta v bistvu 2, in sicer sta to derivata ksanturenične kisline.

Raziskovalci so sklepali, da mora obstajati hormon, ki izloča natrij zato, ker so poznali steroidni hormon aldosteron, ki izloča kalij ob ponovni absorpciji natrija, kar povečuje pritisk. Identifikacija je temeljila na NMR analizi delno prečiščenega urina. Analizirali se celotno mešanico manjših molekul, ki so prisotne v urinu, ne da bi katerokoli pred tem izolirali. Analiza je razkrila 3 nove spojine, ki so bile nato kemijsko sintetizirane in vbrizgane v podgane, katerih urin je bil po tem nadzorovan.

Dve (derivata ksanturenične kisline) od treh spojin sta zvišali raven natrija v urinu podgan in obenem obdržali konstantno vrednost kalija. Novo odkrita hormona sta neurotransmiterja podobna serotoninu in dopaminu, kar pomeni, da lahko sodelujeta tudi pri drugih procesih v telesu.

Also on Fandom

Random Wiki