Fandom

Nove Biologije

Dieta z ogljikovimi hidrati omejuje rast tumorja prostate

191pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

V reviji Science Daily[[1]], je 13. novembra 2007 izšel članek, v katerem je skupina raziskovalcev iz John Hopkinsovega urološkega inštituta poročala o odkritju novih učinkovitejših metod pri zdravljenju raka prostate.

Inzulin rastni faktor (IGF)[[2]] je v bistvu polipeptidni proteinski hormon, ki je po molekulski strukturi zelo podoben inzulinu. IGF-1 sestavlja 70 AK v eni prosti verigi z tremi intramolekulskimi disulfidnimi mostovi. IGF se povezuje z IGF receptorjem, kateri spada v skupino tirozin-kinaznih receptorjev. Ob prisotnosti ogljikovih hidratov skupaj sodelujejo pri rasti raka prostate in anaboličnih procesih. Raziskovalci inštituta so opazovali vpliv ogljikovih hidratov ter inzulina na rast tumorja prostate. Iz poskusov različnih diet (zahodna, srednja in vzhodna), ki so jih opravili na miših so ugotovili, da zmanjšanje količine vnosa ogljikovih hidratov, lahko upočasni rast tumorja na prostati. Ugotovili so, da odkar so povezali serum inzulina in snovi poznanih kot inzulin-rastni faktor (IGF) z rastjo prostatnega tumorja v zgodnjih stadijih raziskovanj, se je količina teh snovi v miših zmanjšala.

Čeprav je bolezen delno že ozdravljiva z raznimi hormonskimi terapijami ipd, bi s tem načinom omejevanja ogljikovih hidratov v ljudeh, preprečili širšo rast raka prostate.

Also on Fandom

Random Wiki