Fandom

Nove Biologije

Antihipertenziki in preprečevanje Alzheimerjeve bolezni

191pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Novembra leta 2007 je bila v reviji The Journal of Clinical Investigation objavljena novica, v kateri poročajo o odkritju povezave med jemanjem zdravil za zdravljenje visokega krvnega tlaka in zmanjšanjem tveganju za razvoj Alzheimerjeve bolezni.

Raziskovalna ekipa iz Mount Sinai Medical Centra pod vodstvom dr. Passinettija je izvajala poskuse z več kot 55 antihipertenziki. Ugotovili so, da sedem od preizkušenih že uveljavljenih zdravil, pomaga preprečevati nastanek β-amiloid peptida, ki je ključen dejavnik pri razvoju Alzheimerjeve bolezni.

Poskusi izvedeni na miših, ki so bile gensko spremenjene tako, da so razvile Alzheimerjevo bolezen, so pokazali, da se je zdravje miši po prejemanju majhnih odmerkov antihipertenzikov izboljšalo.

Raziskovalci so z in vitro poskusi odkrili, da je zdravilo Valsartan zmožno zmanjšati nalaganje β-amiloid peptida in njegovo polimerizacijo v oligomerične peptide z visoko molekulsko maso (HMW), ki so vpleteni v nevro-degeneracijo. Preventivno zdravljenje miši obolelih za Alzheimerjevo boleznijo z Valsartanom, je tudi znatno zmanjšalo količino HMW ekstracelularnih β-amiloid peptidov v možganih, s tem pa se je zavrl razvoj z β-amiloid peptidom pogojene nevrodegenerativne bolezni.

Z nadaljnimi testi želijo znanstveniki ugotoviti v kolikšnih odmerkih antihipertenziki z antioligomeričnim učinkom na β-amiloid peptid učinkujejo preventivno na razvoj Alzheimerjeve bolezni, hkrati pa ne vplivaljo na krvni tlak pacientov.

Novica

Kazalo

Also on Fandom

Random Wiki